Sunday, July 21, 2013

အစိုးရ ၀န္ႀကီးဌာန ၂၂ ခုႏွင့္ ဗဟိုအဖြဲ႕အစည္း ငါးခုသည္ သံုုးမကုန္ ပိုလွ်ံေငြက်ပ္ ၇၅ ဘီလ်ံေက်ာ္ကို အခ်ိန္မီ ျပန္မအပ္္ျခင္းသည္ မမွန္မကန္ အလြဲသံုးမႈ ျဖစ္ေစႏုိင္ဟု ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ံုး သံုးသပ္

(Eleven Media Group)

၂၀၁၁-၂၀၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြက္ ခြင့္ျပဳထားေသာ အသံုးစရိတ္မ်ားအနက္ သံုးမကုန္ေသာ ပိုလွ်ံေငြမ်ားကို ၀န္ႀကီးဌာန ၂၂ ခုႏွင့္ ဗဟိုအဖြဲ႕အစည္း ငါးခုမွ သတ္မွတ္ခ်ိန္ထက္ မ်ားစြာေနာက္က်၍ အပ္ႏွံခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ဗဟုိအဖြဲ႕အစည္း ငါးခုႏွင့္ ၀န္ႀကီးဌာန ၂၂ ခုသည္ သံုုးမကုန္ ပိုလွ်ံရန္ပံုေငြက်ပ္ ၇၅ ဘီလ်ံေက်ာ္ကို ရသံုးမွန္းေျခ ေငြစာရင္းဦးစီးဌာနမွ ေနာက္ဆံုးအပ္ႏွံရန္ သတ္မွတ္ထားေသာ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ မတ္ ၂၈ ရက္တြင္ အပ္ႏွံျခင္း မရွိဘဲ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၇ ရက္အထိ ေျခာက္လနီးပါး ေနာက္က်ခံအပ္ႏွံခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။


ဗဟိုအဖြဲ႕အစည္း ငါးခုမွ ေငြက်ပ္ ၄ ဒသမ ၂၄၇ ဘီလ်ံကို လည္းေကာင္း၊ ၀န္ႀကီးဌာန ၂၂ ခုမွ ေငြက်ပ္ ၇၁ ဒသမ ၂၅၇ ဘီလ်ံကို လည္းေကာင္း၊ စုစုေပါင္း သံုးမကုန္ ပိုလွ်ံေငြ ၇၅ ဒသမ ၅၀၄ ဘီလ်ံကို ေနာက္က် အပ္ႏွံခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ထိုသို႔ ေနာက္က်အပ္ႏွံခဲ့ျခင္းသည္ မမွန္မကန္ ေဆာင္ရြက္မႈ၊ အလြဲသံုးမႈ၊ စာရင္းလြဲမွား ေဖာ္ျပမႈ စသည္တို႔ကို ျဖစ္ေစေၾကာင္း ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ႏိုင္ငံေတာ္၏ အရအသံုး စာရင္းမ်ားအေပၚ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ံုး၏ စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္ အစီရင္ခံစာကို ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ဦးစီးဌာနမွ ျပန္လည္စိစစ္ကာ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္သို႔ တင္သြင္းသည့္ အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။

ေနာက္က်အပ္ႏွံမႈမ်ားမွာ ဘ႑ာေရး စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္လည္း ကိုက္ညီမႈမရွိဘဲ ဘ႑ာေငြေၾကး အင္အားခိုင္မာမႈ မရွိေသးသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ပိုမို၍ အားေလ်ာ့မႈကို ဦးတည္ေစေၾကာင္း၊ စည္းမ်ဥ္းမက်နမႈမွ ဆက္၍မမွန္မကန္ ေဆာင္ရြက္မႈ၊ အလြဲသံုးမႈ၊ စာရင္းလြဲမွား ေဖာ္ျပမႈ . . . . .

ထို႔ထက္ပို၍ အျခားေသာ ဗဟိုအဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုႏွင့္ ၀န္ႀကီးဌာန ငါးခုတို႔သည္လည္း သတ္မွတ္ခ်ိန္ထက္ တစ္ႏွစ္နီးပါး ၾကာျမင့္မွသာ သံုးမကုန္သည့္ ပိုလွ်ံရန္ပံုေငြက်ပ္ ၁ ဒသမ ၇၁၇၆ ဘီလ်ံကို ေနာက္က်အပ္ႏွံခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ျပည္ေထာင္စု ေရြးေကာက္ပြဲ ေကာ္မရွင္သည္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ေရာက္ရွိမွ သံုးမကုန္သည့္ ပိုလွ်ံရန္ပံုေငြက်ပ္ ၁၁ ဒသမ ၉ သန္းကို ျပန္အပ္ခဲ့ၿပီး ႏိုင္ငံျခားေရး ၀န္ႀကီးဌာနသည္လည္း စက္တင္ဘာလ ေရာက္ရွိမွသာ က်ပ္ ၁၂၉ ဒသမ ၈ သန္းကို ျပန္အပ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ လယ္/ဆည္ ၀န္ႀကီးဌာနသည္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ကုန္ပိုင္းေရာက္မွ ပိုလွ်ံေငြက်ပ္ ၁၅၅၃ ဒသမ ၇ သန္းကို လည္းေကာင္း၊ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနသည္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလေရာက္မွ ပိုလွ်ံေငြက်ပ္ ၂၀ ဒသမ ၅ သန္းကို လည္းေကာင္း၊ အားကစား ၀န္ႀကီးဌာနသည္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလကုန္ေရာက္မွ က်ပ္ ၀ ဒသမ ၇ သန္းကို လည္းေကာင္း၊ ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနသည္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ေရာက္မွသာ က်ပ္ ၀ ဒသမ ၈ သန္းကို လည္းေကာင္း ေနာက္က်ခံ အပ္ႏွံခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ထိုသုိ႔ ဗဟိုအဖြဲ႕အစည္း အသီးသီးႏွင့္ ၀န္ႀကီးဌာန အသီးသီးမွ ေနာက္က်ခံ အပ္ႏွံခဲ့သည့္အတြက္ အမွန္တကယ္ အမ်ားျပည္သူအတြက္ လိုအပ္၍ အသံုးျပဳရမည့္ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားမွာ နစ္နာရေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ လိုအပ္သည့္ စီမံကိန္းမ်ားတြင္ လႊဲေျပာင္းသံုးစြဲျခင္း မျပဳႏိုင္သည့္အတြက္ ႏိုင္ငံအေနျဖင့္ နစ္နာရေၾကာင္း အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
ေနာက္က်အပ္ႏွံမႈမ်ားမွာ ဘ႑ာေရး စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္လည္း ကိုက္ညီမႈမရွိဘဲ ဘ႑ာေငြေၾကး အင္အားခိုင္မာမႈ မရွိေသးသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ပိုမို၍ အားေလ်ာ့မႈကို ဦးတည္ေစေၾကာင္း၊ စည္းမ်ဥ္းမက်နမႈမွ ဆက္၍မမွန္မကန္ ေဆာင္ရြက္မႈ၊ အလြဲသံုးမႈ၊ စာရင္းလြဲမွား ေဖာ္ျပမႈ စသည္တို႔ကို ျဖစ္ေစသည့္ အေျခအေန ဖန္တီးေပးထားသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေစေၾကာင္း အစီရင္ခံစာတြင္ ထည့္သြင္းထားသည္။

No comments:

Post a Comment

Comment မ်ားကုိ စီစစ္ျပီး တင္ေပးပါမည္။ မုိက္ရုိင္းေသာ၊ လူသားမဆန္ေသာ Commet မ်ား တင္မေပးပါ။